وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان آپدیت 2023 + شرایط و مدارک | لاله گشت پارسه | 02146138148 

برای تعیین وقت سفارت آلمان و وقت تایید مدارک سفارت چه کاری باید انجام بدهیم؟ برای این که بتوانید راهی کشور آلمان شوید اولین گام اخذ است. این که می خواهید به کشور آلمان مهاجرت کنید و یا این که تنها می خواهید به کشور آلمان سفر کنید به شما و هدفتان بستگی داد.اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید پیشنهاد می کنیم که به خوبی این کشور را بشناسید. با فرهنگ و زبان مردم این کشور به خوبی آشنا شوید.

آلمان کشوری با آب و های سرد است و این سرما بر رفتار مردم نیز تاثیر گذاشته است. مردم آلمان کمی سرد هستند و این ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

اما فرهنگ این کشور بسیار غنی است. شما در این کشور مردمانی را خواهید یافت که در خیابان های خلوت پشت چراغ قرمز می ایستند! مردمی که اگر عابر پیاده ای را درحال رد شدن از خیابان ببینند در فاصله صد متری وی ترمز می کنند.

مردم این کشور بسیار به قوانین احترام می گذارند.قانون عضو جدانشدنی کشور آلمان است. مردم این کشور به قوانین پایبند هستند و در حقیقت قانون با گوشت و پوست مردم آمیخته شده است. اگر قانون مند نیستید زندگی در این کشور برای شما دشوار خواهد بود. هزینه زندگی در آلمان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمی بالا است.

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

اگر یک سفر توریستی به کشور آلمان داشته باشید، پس از آن راحت تر می توانید برای مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید. در این که آلمان کشوری پیشرفته و صنعتی است و در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می شود، شکی نیست.

برای اخذ وقت سفارت آلمان به صورت اینترنتی باید اقدام کنید. در حال حاضر به صورت حضوری وقتی داده نمی شود. باید ابتدا مبلغ 300 هزار تومان به حساب شرکت شرکتی که ویزامتریک معرفی کرده است واریز کنید.

سپس پس از 24 ساعت اطلاعات قبض پرداختی را با درخواست اخذ وقت برای ویزامتریک ارسال کنید و وقت خود را رزرو کنید.

اما باز هم باید برای سفر به این کشور شناخت کافی داشته باشید و برای اخذ وقت سفارت آلمان و ویزای شینگن آلمان بهتر است به خوبی تحقیق کند سپس اقدام کنید.

وقت سفارت آلمانچگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

خوشبختانه کشور آلمان در ایران سفارت خانه دارد و برای اخذ ویزای آلمان می توانید به این مرکز مراجعه کنید. برای اخذ وقت سفارت  می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. دقت داشته باشید که تا زمانی که واریزی سفارت را انجام ندهید وقت سفارت به شما تعلق نخواهد گرفت.

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت آلمان شوید باید به سایت کشور آلمان مراجعه کنید و وقت سفارت را اخذ کنید. این کار کمی دشوار است و بهتر است این مهم را به ما بسپارید. ما می توانیم در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم تا به آنچه می خواهید برسید.

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان

در سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد متقاضیان برای اخذ ویزای شینگن آلمان، سفارت اقدام به ارائه وقت برای متقاضیان کرد. به این ترتیب متقاضیان می توانند در تاریخ و ساعتی مشخص برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنند. ارائه وقت سفارت برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی و بی نظمی در برابر سفارت می باشد.

مسافران می توانند در تاریخ و ساعتی مشخص وقت سفارت اخذ کنند و به راحتی وارد سفارت شوند. تا چند سال پیش متقاضیان در صف های طولانی ساعت های می ایستادند و پس از آن موفق می شدند تا به سفارت وارد شوند. البته در برخی موارد هم نمی توانستند وارد شوند.

همان طور که اشاره کردیم وقت سفارت انواع مختلفی دارد. وقت سفارت آلمان توریستی، تحصیلی، کاری، تجاری و پزشکی از انواع وقت هایی هستند که می توان اخذ کرد. وقت سفارت فوری در کمتر از پنج روز تنها زمانی صادر می شود که یا شخص دچار بیماری حادی باشد و یا این که جان وی در خطر باشد و در کشورهای جنگی باشد.

در کشورهایی که زیر آتش جنگ هستند و مردم امنیت ندارند قوانین فرق می کند. اگر شخص ثابت کند که جام وی در خطر است وقت سفارت در کمتر از پنج روز برای وی صادر می شود. این وقت حتی برای زمانی که فوریت پزشکی هم به وجود آمده باشد، با ارائه مدارکی معتبر قابل اخذ است.

وقت سفارت آلمانچه مدارکی را برای اخذ ویزای آلمان ارائه دهیم؟

برای این که بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید باید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک شما هستند که سبب می شوند تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید. شاید ویزای شینگن آلمان تضمینی را بارها به گوش شنیده باشید، نکته ای وجود دارد که می خواهیم در این باره به شما بگوییم.

مدارکی که باید در روز مصاحبه به کارگزاری ویزامتریک ارائه دهید شامل مدارک زیر می باشد :

  • کانفرم و برگه وقت سفارت آلمان
  • مدارک شناسایی شامل شناسنامه
  • گذرنامه با اعتبار قابل قبول
  • عکس استاندارد
  • مدارک مالی شامل پرینت گردش حساب ، تمکن مالی و سند ملکی
  • مدارک تحصیلی در صورتی که دانشجو هستید
  • مدارک کاری و شغلی معتبر بر اساس نوع شغلی که دارید.
  • بیمه مسافرتی
  • واچر هتل
  • رزرو بلیط هواپیما

راه های ارتباطی با ما :

تلگرام شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی لاله گشت پارسه

اینستاگرام شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی لاله گشت پارسه

تماس با شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی لاله گشت پارسه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =